Bagnoro loc. Saccione

25 juli 2013 - Arezzo, Italië

Ik had al gezegd dat we in een B&B waren beland en de hele keuken en koelkast staat vol met etenswaren maar toen wij vanmorgen de gordijnen openden, stond daar een heerlijk ontbijt voor ons klaar op de tuintafel. Eindelijk een lekker zacht brood met 4 heerlijke rolletjes rundvlees gevuld met tomaat en kaas. En 4 stukjes citroencake met gustard. Echt alles is in Il Mulino aanwezig en we weten van gekkigheid niet hoe we deze keer eens koffie zullen zetten: een nespresso, percolator koffie of gewoon met filter. In de koelkast stond voor ons een fles prosecco klaar.
Vandaag hebben we verder niets gedaan. Een baantje zwemmen, een boekje lezen, foto's maken of even internetten; dat was het wel. We zijn de poort niet uit geweest. 's Avonds zelf Pici gemaakt en een fles wijn soldaat gemaakt. En er liep 's avonds nog een wild zwijn langs ons tuintje, want we zitten hier middenin zeer dichte bossen. Er is toch een klein nadeel te noemen. Omdat we in het bos zitten, zijn er 's avonds veel muggen en daar moet je je even tegen wapenen.